
Szanowny Kliencie, jeżeli w trakcie użytkowania produktu zakupionego u nas, będziesz chciał skorzystać z serwisu gwarancyjnego, możesz to zrobić kontaktując się z nami pod adresem: reklamacje@projektlazienka.pl, bądź bezpośrednio z producentem danego produktu poprzez formularz zgłoszeniowy.
W celu ułatwienia zgłoszenia gwarancyjnego podajemy dane kontaktowe do producentów:
Kohlman: http://www.kohlman.com.pl/pl/serwis/gwarancje/
Omnires: http://www.omnires.pl/serwis/
Schedpol: http://www.brodziki.pl/kontakt.php?lang=pl
SanSwiss: http://www.sanswiss.pl/#kontakt/serwis-reklamacje-instalatorzy
Szczegółowe informacje o serwisie i czasie trwania gwarancji produktu znajdziesz w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.
Więcej szczegółowych informacji o warunkach reklamacji i gwarancji znajdziesz na podstronie Reklamacje oraz w naszym Regulaminie

